Tiffanylampakkozvetlen.hu - Visszatérítési Irányelv
A Tiffanylampakkozvetlen.hu-n büszkék vagyunk arra, hogy kiváló minőségű Tiffany világítótesteket kínálunk, és azt szeretnénk, ha teljes mértékben elégedett lenne vásárlásával. Ha bármilyen okból nem elégedett a rendelésével, kérjük, tekintse át alábbi visszatérítési irányelvünket, hogy útmutatást kapjon a termékek visszaküldésével vagy cseréjével kapcsolatban.
1. Visszatérítések és Cserék:
Visszatérítéseket és cseréket 7 napon belül fogadunk el a kézbesítés dátumától számítva. A visszatérítéshez vagy cseréhez az alábbi feltételeknek kell teljesülniük:
a. A terméknek eredeti, használatlan állapotban kell lennie, az összes eredeti csomagolással és címkével együtt.
b. Vásárlási igazolást, például nyugtát vagy rendelési visszaigazolást kell bemutatni.
c. Azok a termékek, amelyeket a vásárló telepített, módosított vagy megsérült, nem jogosultak visszatérítésre vagy cserére.
2. Visszatérítési Eljárás:
A visszatérítés vagy csere kezdeményezéséhez kövesse az alábbi lépéseket:
a. Kapcsolatfelvétel Ügyfélszolgálattal: Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálati csapatunkkal a [e-mail cím] vagy [telefonszám] elérhetőségek egyikén, hogy tájékoztasson minket a termék visszaküldési vagy csere szándékáról. Kérjük, adja meg rendelési számát és a visszaküldeni kívánt vagy cserélni kívánt termék részleteit.
b. Várjon Azonosításra: Miután kapcsolatba lépett velünk, utasításokat fog kapni a termék visszaküldésére vonatkozóan, beleértve egy visszatérítési engedély számot (RMA). Ne küldje vissza a terméket anélkül, hogy RMA-t kapott volna.
c. Csomagolja Be a Terméket: Biztonságosan csomagolja be a terméket, beleértve az összes eredeti csomagolást, és egyértelműen jelölje meg az RMA számot a csomagolás külső oldalán.
d. Küldje El a Visszaküldést: Küldje el a terméket az RMA utasításokkal megadott címre. Ön felelős a visszaküldési költségekért, kivéve, ha a visszaküldés hibánkból adódik (pl. sérült vagy helytelen terméket kapott).
3. Visszatérítések:
Miután megkaptuk és ellenőriztük a visszaküldött terméket, feldolgozzuk a visszatérítést vagy cserét. A visszatérítéseket ugyanabban a formában állítjuk ki, mint az eredeti vásárlást. Kérjük, számítson legfeljebb 10 munkanapra a visszatérítés feldolgozásához.
4. Sérült vagy Hibás Termékek:
Ha sérült vagy hibás terméket kap, kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba velünk. Helyettesítést vagy visszatérítést intézünk, és ilyen esetekben fedezhetjük a visszaküldési költségeket is.
5. Nem Visszaküldhető Termékek:
Bizonyos termékek nem visszaküldhetők, például kiárusított vagy akciós termékek, egyedi gyártású vagy személyre szabott termékek, és az ügyfél által módosított vagy megsérült termékek.
6. Kapcsolatfelvétel:
Ha bármilyen kérdése van vagy segítségre van szüksége a visszatérítési folyamat során, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni ügyfélszolgálati csapatunkkal a service@tiffanylight.co.nz e-mail címen.
Köszönjük, hogy a Tiffanylampakkozvetlen.hu-t választotta. Az Ön elégedettsége fontos számunkra, és itt vagyunk, hogy a visszatérítési vagy csere folyamatot a lehető legegyszerűbbé tegyük.