Tiffanylampakkozvetlen.hu - Visszatérítési Irányelv

A Tiffanylampakkozvetlen.hu-n büszkék vagyunk arra, hogy kiváló minőségű Tiffany világítótesteket kínálunk, és azt szeretnénk, ha teljes mértékben elégedett lenne vásárlásával. Ha bármilyen okból nem elégedett a rendelésével, kérjük, tekintse át alábbi visszatérítési irányelvünket, hogy útmutatást kapjon a termékek visszaküldésével vagy cseréjével kapcsolatban.

1. Visszatérítések és Cserék:

Visszatérítéseket és cseréket 7 napon belül fogadunk el a kézbesítés dátumától számítva. A visszatérítéshez vagy cseréhez az alábbi feltételeknek kell teljesülniük:

a. A terméknek eredeti, használatlan állapotban kell lennie, az összes eredeti csomagolással és címkével együtt.

b. Vásárlási igazolást, például nyugtát vagy rendelési visszaigazolást kell bemutatni.

c. Azok a termékek, amelyeket a vásárló telepített, módosított vagy megsérült, nem jogosultak visszatérítésre vagy cserére.

2. Visszatérítési Eljárás:

A visszatérítés vagy csere kezdeményezéséhez kövesse az alábbi lépéseket:

a. Kapcsolatfelvétel Ügyfélszolgálattal: Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálati csapatunkkal a [e-mail cím] vagy [telefonszám] elérhetőségek egyikén, hogy tájékoztasson minket a termék visszaküldési vagy csere szándékáról. Kérjük, adja meg rendelési számát és a visszaküldeni kívánt vagy cserélni kívánt termék részleteit.

b. Várjon Azonosításra: Miután kapcsolatba lépett velünk, utasításokat fog kapni a termék visszaküldésére vonatkozóan, beleértve egy visszatérítési engedély számot (RMA). Ne küldje vissza a terméket anélkül, hogy RMA-t kapott volna.

c. Csomagolja Be a Terméket: Biztonságosan csomagolja be a terméket, beleértve az összes eredeti csomagolást, és egyértelműen jelölje meg az RMA számot a csomagolás külső oldalán.

d. Küldje El a Visszaküldést: Küldje el a terméket az RMA utasításokkal megadott címre. Ön felelős a visszaküldési költségekért, kivéve, ha a visszaküldés hibánkból adódik (pl. sérült vagy helytelen terméket kapott).

3. Visszatérítések:

Miután megkaptuk és ellenőriztük a visszaküldött terméket, feldolgozzuk a visszatérítést vagy cserét. A visszatérítéseket ugyanabban a formában állítjuk ki, mint az eredeti vásárlást. Kérjük, számítson legfeljebb 10 munkanapra a visszatérítés feldolgozásához.

4. Sérült vagy Hibás Termékek:

Ha sérült vagy hibás terméket kap, kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba velünk. Helyettesítést vagy visszatérítést intézünk, és ilyen esetekben fedezhetjük a visszaküldési költségeket is.

5. Nem Visszaküldhető Termékek:

Bizonyos termékek nem visszaküldhetők, például kiárusított vagy akciós termékek, egyedi gyártású vagy személyre szabott termékek, és az ügyfél által módosított vagy megsérült termékek.

6. Kapcsolatfelvétel:

Ha bármilyen kérdése van vagy segítségre van szüksége a visszatérítési folyamat során, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni ügyfélszolgálati csapatunkkal a service@tiffanylight.co.nz e-mail címen.

Köszönjük, hogy a Tiffanylampakkozvetlen.hu-t választotta. Az Ön elégedettsége fontos számunkra, és itt vagyunk, hogy a visszatérítési vagy csere folyamatot a lehető legegyszerűbbé tegyük.